Vad händer när jag har valt Enklare Vardag för att hjälpa till i hemmet?

När du har valt Enklare Vardag så kommer vi att ringa och bestämma tid för ett möte hemma hos dig. Vid det första mötet dyker Fariba Bameti upp tillsammans med en anställd som vi tror kommer att passa bra ihop med just dig och det du vill ha hjälp med.

Under mötet kommer vi att prata med er om hur ni vill att hjälpen ska utföras och vid vilka tider. Vi utgår från och har som ambition att en och samma person ska komma och utföra servicen hemma hos dig vid varje tillfälle. Efter mötet jobbar vi efter den plan som vi kommit överens om några gånger, och sedan kontaktar Fariba er igen för att se till så att ni är nöjd med hur hjälpen fungerar.

Vi ser gärna att ni berättar för oss så fort som möjligt om det är något som ni inte trivs eller är missnöjd med. På så sätt kan vi ändra vår service efter era önskemål. Om ni t ex är missnöjd med personen som arbetar hemma hos er, eller med de tider som vi kommit överens om, så är det alltså bara att kontakta oss, så ska vi försöka hitta en lösning.

Kontakt

Enklare Vardag
Skeppargatan 7
114 52 Stockholm

Telefon: 08-122 00 430
info@enklarevardag.se

Tyck till!

Har du ett förslag kring hur vi kan bli bättre? Berätta! Vi lyssnar. Noga. Svara på vår enkät här.